Salamualaikh everyone!
Long time a bit lah tak sliding up here.
By the way last weekends out heading to Kuantan again and again
Nak shop latest phone jeling sikit model apa tip top laa macam classmate I state, me a phone a year!
Kemain naaa tak sempat kedip mata screen out each prices stick on the phone model there
I arrived there specifically at Kuantan Parade *spelling untuk buat aku jadi timur tulen
Actually I boring lahh sebenarnya end up here again but then bila nak jenguk-jenguk latest model punya phone, ku turutkan rasa hati.
First step aku tengok dari jauh je!
Amoi sorang ni kemain lah shout me out
"ya mau cari apa?"
Excuse me, am I look like searching for new loose jeans here?
Then dengan gaya sungguh tidak bijak aku jawab lah nak cari latest model.
You faham-fahamlah banyak pulak she questioned up me after that kaann
Aku tak suka sebenarnya bila masuk satu shop,
then tak kiralah sale assistant ke,
even sometime NOSE top manager yang kerap kali dah muka dia aje sambut aku and tanya aku nak apa.
Aku masuk shoe shop aku nak cari blacky eye shadow ke?
But certain shop ada yang variety sale like kedai kasut ada jual handbag,
then you should just make it clear!
Kalau aku betul-betul tak jumpa apa yang aku nak after screening out everything there, baru lah aku tanya.
Gimme a calm breath to watch out what actually your stall selling out.
Selalu kan I goes into Gucci corner I felt soo calm there.
Dengan ruang bergerak bebas,
dia punya assistant never interupt me with her/his voice,
just me and my friend talking itu cantik, aha yang ni lebih sesuai, there have new printed shawl!
Back to Kuantan Parade which mean I nak cari phone yang pintar sikit.
Actually aku dah lama pointing out on Galaxy Note, awesome okay!
Every kedai yang aku singgah buat-buat sibuk screening out phone model,
Macam aku ni datang kosong lenggang macam tu aje terus got to beli mana phone yang cantik mana yang banyak apps boleh aku godek-godek eyy
But aku tak lupa asking about Note features from their own perspection as a sellers lahh
No intention lah aku nak explain features dia, you google back on your own ya!
At last after pusing punya pusing 1 mall plus lalu depan any dress stalls I berhenti for a while screening out apa yang cantik yang sesuai untuk di pakai,
aku terus jalan sampai buat keputusan untuk end up to buy without wasting time any once!
Because babah already text me to homies hurrily before Isya'
Because babah already text me to homies hurrily before Isya'
I thought you get what I got.
Alhamdulillah.
The Galaxy Note soon in dulang hantaran ;'D

No comments:
Post a Comment